fredag 23 juli 2010

Jag & Ernst Kirchenbirschenstirschen

Jo, när man har miljontals saker som ska göras...golv ska skuras för tusende gången från byggdamm, saker ska plockas i köksskåp och förrådet ska tömmas och fyllas på in i huset, så är det väldigt lätt att man tar tillflykt i andra saker. T ex kan man dra fram slipen och påbörja renovering av utemöblerna. Däremellan måste man givetvis åka till Fredells och inhandla diverse oljor och annan färg för att, så att säga, kunna slutföra arbetet. När man väl har slipat ner möbeln kan den ju inte bara stå där, stackarn!

Nu har jag hursomhelst fått till första strykningen på bordet, bara en omgång till och sen drar jag igång med stolarna! Inget regn nu, bara!






Jo, några skruvar krävs för att få bordsskivan bra, men det tar vi imorrn!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag heter Cecilia och är intresserad av att komma i kontakt med dig angående ett bygg- och renoveringserbjudande som jag tror kan vara av intresse för dig och dina läsare. Har du en e-postadress jag kan nå dig på?

    Mig når du på cecilia@prontocommunication.se

    Vänligen,
    Cecilia

    SvaraRadera